Träningen!!

Hellu ;) Idag var det fotbolls träning och innan det skulle ju jag, wilma å filip va. Men neej då, filip hoppa på bussen och drog iväg så jag vart as sur men nu är allt bra tror jag :)
Jag och wilma gick hem själv då och typ dansade tango (wohooo, det äger vi på!!) Sen gjorde vi pannkisar (och för er som inte vet betyder det pannkakor..) Sen åkte vi iväg till träningen. Träningen idag var sådär tyckte jag, lite blandade känslor.... hahahahahaaa nej jag skojja bara, träningen idag var helt okej för mig :) Och sen (nu) har jag ätit mina pankakisar och dom vart GALET goda ;) Nu till en bild på en trött chey :P




Båda bilderna vart as mörka men ni får stå ut ;) Nu ska jag chilla!! Nää, skojja bah. Ska faktiskt duscha nu och så :))
Ni får hare så gött!! :D



P.S Snart kommer den nya headern och designen upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0