Systemkameraaaaaa...

..vill jag haaaaaaa!! Men först och främst en ny mobil!! Min ''nuvarande'' har jag tappat bort och jag fick den för 3år sen :P Spelar ingen roll om det är en Iphone eller en HTC. jag blir lika glad för båda :)) Men vill ju helst ha en Iphone då men vet att jag aldrig kommer få en :S Aja vi får se dåråå, för jag är sjuukt sugen på att ta kort med system :* Dom är faan bääst att ta kort med och då kommer det va bildbomb varje inlägg ;) hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...
NOT!! Asså när man skriver t.ex. LOL, då läser man det ju som om den personen sitter såhär:



men egentligen ser det ut såhär:



kul att jag tog 2st bilder på apor :S Bilderna är iaf från google....

Aja, ska iaf gå nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0