Spagat!

Ni läste rubriken? Jag kan gå ''typ'' ner i spagat nu ;) Jätte nära och ni får se bilder sen hur det ser ut just nu. Kanske bara ca 20cm innan marken. Jag och Oliwia har tränat as mycket hemma hos henne och jag är typ DUBBELT så vigare nu än jag var när jag kom dit :** Jag och Oliwia har iaf haft as mysigt. Ringde nåra samtal och så ;) Jag funderar på att gå ut och ta BRA kort nu (är ensam hemma). Så ni får några goa bilder här och var + att jag är sjuuuuuuuuukt sugen på att ngn fixar design och header åt mig, helst gratis då :) Men jag får väl nöjja mig, asså måååste gå kurs elr ngt ;) Ska kolla ngr hemsidor nu får vi se om det kommer upp någon ny header + design.

Kramiiz Amandiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0