Sova hos Olivia

Hejsan :) Min dag idag har varit bra, varit med Olivia hela tiden. Och nu ikväll ska jag sova där ;) Vi kommer ha fetta kul och jag tror jag kommer få låna datorn och blogga lie ikväll annars syns vi imorn! Kollar på hockey nu jao (hockeynörnden här bakom datorn!!) Danmark mot Tyskland och jag hejjar SÅKLART på Danmark, vad annars liksom?? Aja, blir grillat ikväll, mums! Sen blire åka till Olivia, statistiken är sådär nu tycker jag, men aja. Hahaha stör ni er på att jag skriver aja?? Kommentera isåfall, var inte rädd för att skriva namnet, jag söker inte upp er på eniro och typ spöar ner er för ni kommenetarar min blogg. Jag blir bara glad av att logga in och se att det är ngn som har kommenterat ;)




är ni bääääääst :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0