Sommarkänslor ♥

Hejsan Hoppsan!! Idag har dagen varit fett sooft ♥ I skolan idag hade vi slöjd och typ svenska, bara sånna här ämnen som man INTE behöver anstränga sig till.. Iaf.. På rasten idag typ körde jag och ngr till tjejer dunken men killarna (!!)
Ni kanske tycker det är heeelt normalt men asså inte i våran klass... Ni har inte träffat våran klass om man säger så :S
Imorn är det musikal med skolan :) Vi åker upp dit och tränar hela dan sen typ klockan 1 åker vi hem!!! Asså nu menar jag hem, hem. Alltså inte tillbaka till skolan .. Så vi slutar klockan 1 imorn och alla andra i klassen (som inte är med på musikalen) kommer få sluta halv 3.. Mohahahahahaa!!
Nu ska jag duscha elr ngt, sen blire att sticka ut på studsmattan och typ träna att gå ner i brygga (från när man står upp, vi ska ha med det på musikalen imorn..) Och jag kan inte!! Måste träna annars kommer Alex och Olivia kill me... Nää skojja bara!!!



Ungefär sådär kommer det se ut imorn om jag klarar det, är typ halvvägs nere... + att snart så ska jag verkligen kunna gå ner i spagat!! Ett måste innan sommarlovet, jag lägger ut en bild när jag klarar det ;))



Båda bilderna är från google :))
Tycker ni att jag har för lite bilder i inläggen?? Kommentera isåfall och om det inte kommer ngr kommentarer så får jag hoppas att ni tycker om inlägget då :) Inte sant??

Kramiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0