Some die young!!

Hejsan :)) Fett skönt ute idag :** Kanske inte blir match ikväll pg.a för lite folk :( Vi spelar ju 11-manna nu då (tycker det är mycket roligare!!) Så det är kanske därför vi inte har så mycket folk, i vanliga fall så brukar vi vara typ 18 på träningarna och jag förstår inte varför några inte är med och spelar match!! Okej jag förstår dom som är sjuka eller är bortresta elr ngt. Men aja, tycker iaf att det är tråkigt när vi inte få spela match :(( Matchen är ju i Hille, där min kusin bor med sin pappa ;) Så hon kommer och kollar, hon är här just nu så bjuder på en liten bild på oss två dåråå:



Maja och Aamanda (jag) :)

Har bestämt mig för att börja stava mitt namn såhär: Aamanda Sörling ;))
2st an i börjar ist för 1 ;)) Så skriv mitt namn med två an nuråå :D Nu ska jag och Maja steka i sooolen :**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0