seg uppdatering ://

Helloj, idag har jag bara chillat!! Så himla skönt ute idag så jag döööör. Asså 20 grader i skuggan (!!) skämtar du med mig??!! Hahahaha, jag och wilma har chillat vid datan lite åå typ stutsat lite :)) En bild från det då ;))



Hade fotbollskläderna på mig.
Ajja nu ska jag iaf duscha sen ta glass!! :* Imorn är det ngn jävla teater :P Och självklart så ska jag sjunga och dansa :P Hur jävla kul är det på en skala?? Får väl nöja mig med det, annars är det för mkt att lära in ;)) Ska dansa med Olivia och Alexandra och ska sjunga med Elvira, Anna, Malin och Johanna på första låten, andra låten så ska jag, Olivia, Alexandra och Elvira sjunga där :** Kommer bli kul att få typ uppträda för en massa folk :D



Hörni jag vet att designen SUGER, Moa kunde inte fixa åt mig :(( Men ska fråga en annan om hon kanske vill hjälpa mig =) Nu ska jag skrika på brorsan (han är så jääävla dryg) för han tar all glass :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0