Seg update!!

Asså idag har jag verkligen INTE orkat eller hunnit blogga. Ska berätta min dag här nere lite snabbt ;) :

Jag gick i skolan till halv 3
Utvecklingssamtal från halv 3 till kvart över 3
Åkte till Olivia och vi hade mys där
Åkte hem och åt pannkakor ;)
Sen bytte jag om till ridkläder och hämtade Alva
På ridningen fick jag Heder -_-
Vi åkte hem och nu sitter jag här.

GUD va mycket jag har hunnit med idag xD Aja, imorn ska jag iaf gå i skolan ofc, ha fett trök där sen glider jag hem och hämtar en sockerkaka som jag ska ha med till Tjejgruppen (det är typ en grupp för alla tjejer som går i feman, vi pratar om självkänsla o.s.v) på Kompisklubben. Sen åker jag hem och spriiiiiiinger!!! Vet inte hur långt men jag tror det blir ganska kort med högt tempo. Och gud så intressant att läsa om det? Right?



Fin bild?? NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0