REKOOOOORD!!

Hellu :D Är super glá just nu (och det får ni veta sen mohahahahha)

Jag ska till skööna Moiiz idag åå gratta henne :** Hon kommer få 2st saker (som jag har skrivit tuuuusen ggr förr) Jag kan tyvärr inte säga vad det är -_- Vart as rädd igår när jag åå anna var ut och cykla, kommer det en jävla äckel gubbe och typ ler åt oss, han har inge tänder. Typ grått långt hår och han är jääääätte äcklig, never more cykla asså :P Han har hållt på att trakassera min syrra så mamma har polisanmält honom.

Och då kommer han med sin jävla cykel och med en systembolag plastkasse på styre. Är verkligen as rädd för honom :S + att han står och typ ''kollar'' in egenom fönstren på våran skola!! Asså är du störd eller är du störd??


Haha sry!! Jag kanske verkade lite fööööör omogen där uppe?? ↑

Jävla äckel stöda gubbe, och jag tror kanske att Jackie också har träffat honom....:P Såå äcklig, riktigt vidrig till åå med :S Aja nog om honom nu!!




Ist en bild på söta Olivia :**
Ska fortsätta med städningen i min garderob nu, ni får väl hare så bra till typ ikväll?? (ingen bloggning p.g.a att jah ska äta middag med släkten för mormor fyller 60år idag!!)

Grattis världens BÄSTA mormor!! :** <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0