Nicki Minaj - Marilyn Monroe!

Gudars vad bra den är :) Det är lika med

Pound The Alarm
och
Starships!!
Så härliga låtar och snäll som jag är så får ni 2 videos :))



Marilyn Monroe



Pound The Alarm

Orka inte fixa Starships.. Fast jag tycker Marilyn Monroe är bäst ♥
Jag vet att jag pratar sjukt mkt om Nicki Minaj nu men asså hon är min idol ;))
Ska börja rappa jag åå.... Hahahaa, nej skojja det skulle jag aldrig klara :S
Aja, vad ska ni göra idag då?? x)
Jag ska iaf på musikal sen tror jag det blir att springa en sväng,,
sjukt längesen jag sprang nu!! Okej jag springer varje dag i skolan men alltså med träningkläder och allt det där ;)
Kommer iaf inte kunna uppdatera så himla duktigt idag :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0