Imorn blire stan :D

Med bästa Engla och Wilma ♥ Vi kommer ha fett chill hela dagen!!

Förlust idag mot Hille :( Men jag tycker att vi tjejer kämpade jätte bra endå!! Vi spelade på konstgräs och det är lite ovanligt för oss eftersom vi tränar på ''riktigt'' gräs. Så bollen rullade mycket snabbare och den stutsade mycket, mycket högre!! Vi hade 3 stycken avbytare bara, 1 för back, 1 för Mitt och 1 för fram :S Vi kunde nog gjort bättre ifrån oss om vi hade haft fler avbytare... MEN jag tycker vi gjorde jätte bra ifrån oss endå ;) Sen på slutet av matchen började det typ hagla??!! Vi typ såg ingenting och jah.... lite mycket ursäkter eller? x) Nej då, men för 3:dje gången, NI VAR BÄST TJEJOR!!!

Ni får gammal bild nu :P



Plus att jag glömde att videoblogga förra lördagen så det blir ett videoinlägg imorn OCH ett till på lördag ;) Och för att jag har tråkigt att göra:



Jag tar en frågestund. Svarar på alla på Lördag, så kom igen och fråga!!! :D


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej Amanda!! ;) Du tycker nog att jag är jobbig och så med mina frågor. Men jag förstår att du inte vill ta upp det på bloggen och så... men kan du svara mig på facebook? För jag vill lösa det här eller vad man säger utan att någon av oss blir typ ledsen eller arg. Förlåt igen//Klara

2012-05-18 @ 09:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0