gd/gif outfit :)





Jaa, gd/gif tröjorna är oranga med vårat ''by namn'' på baksidan och vilken klass. Står alltså såhär ungefär:

*********

      5a


Vill inte skriva vart jag bor.. Iaf så ska jag snart ut och.. jag vet inte vad jag ska göra men ngt ska jag väl ha tid med. Jag åker ju kvart över 1 till gd/gifen så jag kanske hinner med ett till inlägg innan jag sticker, men nu till resultaten igår:

60m: Jag kom på fjärde plats av 9
600m: Lika som på 60m, 4 av 9
Kula: Jag stötte så jag kom på en andra plats, jag stötte 5meter och 49cm. Vinnaren stötte över 7m!
Längd: Det har vi idag och jag vet att det inte kommer gå bra för mig!

Där har ni resultaten :)) Fick himla ont i mitt knä igår också när vi sprang 600 :P Jag har ju knäskydd för att mitt knä gör ont när jag springer, det kallas alltså löpar knä.

Nu ska jag ut och vattna blommorna till mammis, BTW, grattis på morsdag mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0