Frågestundens svar :D

Anonym om Frågestund ;)

Vem är Filip?

Svar: Det är min pojkvän :)



Klara om Frågestund ;)

Fråga: Är du arg på mig? (kanske lite löjlig fråga men jag undrar för att, ja...

Svar: Det är något jag inte vill ta upp här ´på bloggen men vi kanske kan ta det på fb?


Anonym om Frågestund ;)

Vem älskar du mest?

Svar: Jag kan inte ta bara 1 som jag älskar mest utan det är min familj, vänner, släkt och Filip ♥


Det var alla svar och frågor :) Vinnaren som gissade först vem det här ↓ är vart Engla!!


Olivia Erlandsson gissade också rätt och eftersom att et bara var 2st som gissade så skriver jag ett varsit inlägg om dom 2 underbaaaara personerna :) Om ni undrar vem personen är så det är Filip :)
Nu ska jag vänta på Olivia för hon kommer snart och så då ska vi hitta på något ;)

Skriver lite senare ikväll 2 inlägg om Olivia och Engla :) Ni ska också få bilderna när jag står på händer då också, på båda ser man att jag ska ramla över :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skulle du hälst va med nu

2012-05-01 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0