Dagar :D

Heeej! Ska börja med ngt som heter Dagarna typ......

Dag 1: Visa din profilbild på fb
Dag 2: Bild på människorna som betyder mest för dig
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma
Dag 4: Vad jag har i min väska
Dag 5: Dagens outfit
Dag 6: Något jag längtar efter
Dag 7: Fem fakta om mig
Dag 8: Bild på en tid jag saknar
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv
Dag 10: Några bilder från min förra sommar
Dag 11: Den som betyder allt för mej
Dag 12: Det här betyder mycket för mig
Dag 13: En bild som betyder kärlek
Dag 14: En bild som får mig att le
Dag 15: Bild på dej och dina syskon
Dag 16: Mina drömmar
Dag 17: Någon som förändrat mitt liv
Dag 18: Mina intressen
Dag 19: Mina bästa vänner
Dag 20: Något som du skulle vilja göra innan 2012 är slut
Dag 21: Favorit klädesplagg
Dag 22: Din fritid
Dag 23: Mina rädslor
Dag 24: Barndom/Dagis kompis
Dag 25: Snyggaste killen

Dag 1 Kommer här :D



Nu ska jag äta godis :D Mumma <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0