There's only one place in my heart, and it, please ♥




Shaoo! Sorry för dålig uppdatering men jag har varit med ''W'' hela dagen och så :D 2 bilder som vi tog ute idag ;) :

 Foto: ''W''
Foto: Jag:)<3
Just nu sitter jag och kollar på Brynäs - Skellefteå. Just nu står det 2-1 till Brynäs :D JAAAAA. Har nyss varit ute och tränat med syrran och hennes kompis, intervaller och typ both camp :P Sjukt jobbigt ska jag säga er mina damer oh herrar :D Aja nu ska jag iaf fortsätta kolla på teven, och bara för att jag är såå snäll ;)
höhö? foto: ''W''

Nu ska jag gå mina bästa, och här får ni min ''kanske'' header ;)
 Fin? Njaa tror inte det va, jag är inte så bra att göra headers...:P ska fråga Moiiz om hon kanske vill göra en åt mig :)
Moas blogg:

http://www.moabeatricee.blogg.se

Kom igen Brynäs, kom igen!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0