Spelar sims med Maja ;)

Hellu bloggen :) Nu sitter jag och spelar sims 3 med min bästa kusin ♥ Snart ska jag väl typ städa min garderob? Den är en kattastrof!! Btw, ska ta in min cykel och så också :) Statisitken är bra nu ;)Fortsätt med det alla underbara läsare :* Älskar er meeest ♥ Lite längre ner hittar ni fakta om mig, Amanda Sörling ;)



Namn: Amanda Maria Sörling (lundberg)
År: Fyller 12år i sommar, jag är alltså 11år just nu ;)
Född: 9 juli :*
Mamma: Maria
Pappa: Magnus
Syster: Olivia
Lillebror: Kalle

Jag är en glad och sprallig tjej på snart 12 sommrar som älskar att vara med kompisar, chilla, åka skidor och mycket mer!! Jag är duktig på att prata, rita (ibland) och så. Jag älskar att läsa bloggar :)

ponnybrudarna
Moa

flera läser jag också :) Jag är inte singel boys, så tyvärr :P
jag älskar att sminka andra/mig själv. tycker det är sååå roligt =)
Mina idoler är:

Justin Bieber
Fun
Gotye

Justin Bieber

Fun
Gotye

Det var allt för idag ♥

Bjuder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0