Snabbt :)

Hallå bloggen :) Förlåt för den VÄLDIGT fula headern, kan tyvärr inte fixa nu men aja ni får klara er! Idag har jag varit med bästa på kompisklubben och vi hade AS kul ♥ skrattade åt verkligen ALLT! Bilder kommer upp när jag kommer hem från fotbollsträningen ikväll från igår när jag och Moa var ute åå fotade :)



Alla kort är tagna utav Lina, dom 2 första i Orsa och den sista i Bruks ♥

Nu ska jag fixa mig inför fotbollen sen ska jag cykla och möta Moiiz nere vid Ica och vi cyklar därifrån till fotbollen. Och idag är det provning av kläder ! :D Super kul verkligen ;) Ni får ha det så gött och så tills jag kommer hem :) Länka min blogg 24/7 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0