Majkasen :)

Hellu :) har eran sista april dag varit toppen?? :) Det har iaf min varit :D Så himla niciigt. Dagen här nere :

Jag vaknade och satte mig vid datorn
♥ Var inne och jag chattade med honom lite
Sen kom kussen :* (kusinen annars)
Vi skrattade och hoppade studsmatta
Sen starta jag Sims 3 och vi spela en stund
Då ringde mormor och sa att det var lunch
Vi åkte dit och åt lunch, stuvade makaroner och korv ♥
Sen åkte vi hem och fortsatte med Sims
Sen hoppade vi lite till
Vi gick upp på mitt rum och då kom min moster (hennes mamma) och skulle hämta henne för dom skulle åka hem.
När dom hade åkt gick jag ner och satte mig vid datorn och chattade med ♥ och Moa.
Sen åkte vi till majkasen och nu sitter jag här :D

Min dag har iaf varit suuuper ;)



Nu ska jag fika med familjen och några bekanta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0