Hemma :D

Har varit awsomee verkligen att sova hos Danniela ♥ Glömde att ta men kameran tyvärr :( Ikväll så ska jag sova hos mormor och morfar med bror och Mysen :) Kan dock inte blogga då heller :P Deras dator funkar inte och så, därför tänkte jag ha en FOTOBOMB för er just nu ;) (lite längre ner)
Bara en sak jag vill ta upp på bloggen såhära lite smått random, jag har ett par bilder i min kamera på moa som hon inte vill att jag lägger upp på min blogg. Jag tänker visst jag ska verkligen inte lägga upp bilderna på min blogg om hon inte vill det. Men hur gör ni? Brukar ni göra det endå, eller frågar ni säkert innan?
Hoppas att ni orka läsa det där ↑ Nu till bilderna :D
Något allvarligt fel uppstog. Bilderna kan ta en stund...


När jag hade mys med Moa



Lite bilder så där :) P.S SOVER INTE HOS MORMOR O MORFAR, ÅKER TILL ANNA IST ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0