Har duschat :D

Hellu ;) Har duschat och fixat mig lite ;) Min klädstil idag är:



En helt vanlig klädstil :)) Jag ska vara på sandsnäs idag (!!) Ingen kommer vara där, och mamma kommer typ sjunga till halv 11! JAG ORKAR INTE!! Vill jag skrika, jag vill inte åka till sandsnäs!! Jag vill vara med Moa.. :(
Aja nog med känslor för idag x) Lyssnar på Justin Biebers nya låt Boyfriend, skulle helst vilja fira sista april med min boyfriend ♥ . Varför ska den låten vara så bra?? Är det någon som kan förklara för mig?



På fredag kanske jag och Engla ska åka in och handla till Moa, för hon fyller år ;)) Hon ska få världens bästa presenter. Men kan tyvärr inte skriva dom här, risken för att moa ska se är för stor!!



Ska bara säga att jag vill ha Justin Biebers parfym Someday ♥

 Vill haaaa!!!!

Tränade på att stå på händer ut på studsmattan och det gick jätte bra :D Jag ramlade över några ggr men annars gick det riktigt bra :)) Nu ska jag ut igen och stå på händer så ni får ha det så bra på sista april ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0