Den RIKTIGA designen + headern! ;)

Halloj gott folk, när jag gick ifrån teven stog det 3-2 till jävla Skellefteå :P
Nu har jag och syrran iaf fixat en header till mig, liten lätt och snygg sådär ;) Den kommer här då, en liten tjuvkik innan läggdags :P

Bilden tog Olivia (en kompis) :) och designen ska bara vara vit liksom ;) Snyggigt vettu ♥
Ligger i min säng nu och bloggar, därför har jag typ ingenting att skriva om och så dåråå..
En bild på ord jag andvänder OFTA!

Skriver upp alla här nere också :) ↓

1. Dåråå
2. Pulver
3. Orka
4. Nisse
5. Såråå
6. Hon bah
7. Han bah
8. Typ
9. Bratwursht (stavning)¨
10. Seriöst
11. Örks
12. Pisse Nisse
13. Problem

HAHA!!!!

Aja lite överskotts energi där uppe :P ↑
Nu ska jag läsa i min bok så ni får har bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0