Den här äger!!



Verkligen, den är as grym och den här äger sönder allt annat!!


Vet att den är lång men ni kommer as garva heeela jävla tiden. Jag och Moa höll verkligen på att dö!!
Om ni vill gå in på Moas blogg så hittar ni den här nedan. Nu ska jag nog upp och fixa med bilderna kanske :) Om dom inte kommer upp ikväll kommer dom iaf upp imorn ;)

Moas blogg hittar ni HÄR!

Har verkligen lust att chatta med någon rolig på fejjan. Moa åkte nyss hem så hon kanske loggar in ? :) En bild bara på en snygg klänning :D
 Någonting som man kanske skulle kunna ha på typ en skolavslutning eller nå :) Fin tyckte jag iaf. I sommar ska jag bara vara i stallet ♥ Tar bilder på mina små gullungar och så ;) Ska träna Hopi extra mycket på marken tror jag faktiskt :D Hon är så himla pigg och rida!! Alva har Viggo och så, vet inte riktigt vad dom ska träna på i sommar.

Vad ska NI göra i sommar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0